20 – Helgelandskysten – mitt beste reiseforslag


Hvor er Norges fineste reisemål? Det er ikke lett å si. Jeg har foreslått Helgelandskysten som det beste reisemålet i Norge  forbindelse med konkurransen til Innovasjon Norge.

Verdensarvstedet Vega i solnedgang. Foto: Odd Roar Lange/toppenavnorge.no

Helgelandskysten er et fantastisk område fra Steinkjer til Bodø, som du kan besøke ved å kjøre RV 17 (den ytre kystriksvegen) eller ved å bruke Hurtigruten. Jeg kommer tilbake til steder du bør besøke og hvor du skal bo underveis. I mellomtiden kan du stemme på mitt favorittreisemål, slik at jeg vinner hele konkurransen.

Om toppenavnorge

Journalist og forfatter. Skriver om reiseliv, friluftsliv, båt, seiling og lignende. Holder også foredrag om disse temaene og om sosiale medier.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

