27 – Bli med på en kaffeavtale


Jeg er en kaffe-holiker, eller kaffe-man, hvis det er noe som heter dèt. Jeg starter dagen med kaffe – for å våkne, og så kan jeg godt ta en kopp for å sovne når dagen er slutt 🙂

Nå har fruen anskaffet kaffemaskin. Kaffetrakteren har jobbet jevnt og trutt, men har fått hjelp av Nespresso. Som ikke bare er en kaffe, men en livstil. Kanskje en liten livsbløff. Kaffe må kjøpes på nett, via lovlige og godkjente kanaler. Måtte gudene forby flere transportstreiker 🙂

Jeg har såvidt bladd litt i Nespressobibelen som fulgte med  maskina. Og latt med fascinere. Nå skal jeg lure meg selv og bli medlem i Nespressoclub. Jeg er med i familien. Nå skal det drikkes kaffe, og jeg skal – kanskje-  bli et bedre menneske.  I mellomtiden: Inviter meg gjerne på en kaffe. Jeg kommer gjerne.

Om toppenavnorge

Journalist og forfatter. Skriver om reiseliv, friluftsliv, båt, seiling og lignende. Holder også foredrag om disse temaene og om sosiale medier.
Dette innlegget ble publisert i matogdrikke. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

