135 Spesialtilbud for kvinner – dra rett til fjells


Det er ikke så ofte jeg får anledning til å skrive om turer jeg ikke kan være med på selv. Men her kommer et forslag til kvinner som vil oppleve noe spesielt i høstfjellet.

Kvinnefestivalen 2010 er nemlig rett om hjørnet. Rettere sagt 21.-24. oktober.

Klart for kvinnnelig sensualitet og villkvinner til fjells. Jeg var på Skeikampen og Thon Hotel Gausdal i forrige uke. Her fant jeg en liten lapp som fanget min interesse. Den handler om Kvinnefestivalen. «En feiring av din feminine intelligens» er undertittelen. Og det fortsetter slik: Forèn din styrke med sensitivitet.  Din logikk med intuisjon og din seksualitet med spiritualitet.

Inte mindre, altså:-)

Her skal det være sang, dans, meditasjon, gratis massasje, fullmånekveld. Og det skal ule over fjellheimen denne helga. Hør bare her: Volve heks, villkvinne, kvinnens mysterier. fred og forsoning, unyttig tid, myter og arketyper. For å nevne noe. Jeg kan, av forståelig grunner, ikke lage noen rapport fra selve festivalen. men jeg håper det er noen kvinelige lesere der ute som kan gjøre det. Jeg stiller selvsagt bloggplass til disposisjon.

Festivalen arrangeres av Aruna-Akademiet

Om toppenavnorge

Journalist og forfatter. Skriver om reiseliv, friluftsliv, båt, seiling og lignende. Holder også foredrag om disse temaene og om sosiale medier.
Dette innlegget ble publisert i mine reisetips, Norgesferie, reiser, sex og samliv, turisme. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

